Algemene voorwaarden

Betaling geschied in principe contant tenzij anders overeengekomen.
Bedrijven kunnen desgewenst na de eerste levering op rekening betalen.
Facturen hebben een betalingstermijn van 14 dagen.

Levering geschiedt zo nauwkeurig mogelijk op de aangegeven bezorgtijd.
We hanteren een bezorgtijdverschil van één half uur. Dit in verband met het
hectische verkeer in de stad. Mocht er vertraging optreden bij bezorging,
stellen wij U hiervan ten aller tijden op de hoogte. Standaardlevering is tussen
09.00 en 17.00 uur. Buiten deze tijden laten bezorgen dient in overleg overeengekomen
te worden. Onverhoopte vertraging kan in geen geval lijden tot
restitutie van het bestelbedrag.

Prijzen zoals vermeld in ons foldermateriaal en op de website zijn ex .6% BTW voor alle food en dranken, en bij verhuur en alcoholische dranken ex. 21 % BTW.

Annulering van geplande opdrachten kan zonder consequenties tot 3 dagen voor leverdatum. Hierna kan er besloten worden het bestelbedrag alsnog in
rekening te brengen. Afhankelijk van reeds gedane inkoop etc. wordt in
principe een deelbedrag berekent om reeds gemaakte kosten te dekken.

Klachten dienen binnen twee dagen na levering aan ons gemeld te worden.
Uiteraard garanderen wij constante kwaliteit van onze producten en diensten
maar mocht er onverhoopt toch iets mis gaan horen wij dit graag zo snel mogelijk.

Contact is zeven dagen per week mogelijk, zowel telefonisch als per mail.
Geopend voor het reserveren van cateringbestellingen van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur. Zaterdag en Zondag uitsluitend open voor het afhalen of bezorgen van reeds bestelde schalen/gerechten. Mocht U langs
willen komen adviseren wij altijd eerst even telefonisch contact te zoeken.